Mikko Koikkalainen

Harrastukset: Musiikki, soittaminen, liikunta, lukeminen
Blogi: https://blogit.kansanuutiset.fi/koikkalainen/

Oma puheenvuoroni:

1. Kosketus piireihin ja jäsenistöön: Piirien toimijoiden ja aktiivien kuuleminen, huomioiminen ja tapaaminen. Tärkeänä osana tätä on tiedonkulun parantaminen niin puoluetoimiston ja piirien välillä, kuin puoluejohdon, puoluetoimiston, piirien ja puolueen aktiivien välillä.

2. Vaalikampanjoiden aikaisin tapahtuva suunnittelu, koordinointi ja toimeenpano: Kentän on saatava ajoissa tietää, mitä kampanjassa tapahtuu ja milloin. Kuntavaaleihin tulee ryhtyä valmistautumaan välittömästi puoluekokouksen jälkeen. Vaalien ja kampanjoiden analysointi ja arviointi. Miten vaalit menivät ja miten kampanja onnistui? Mitä parannettavaa kampanjassa on? näin puolueen kampanjointitaitojen kehittäminen.

3. Puoluetoimiston johtaminen: Henkilöstön johtaminen ja hallinnon organisointi. Asioiden valmistelu niin, että puoluehallitus ja puoluevaltuusto voivat tehdä hyvin valmisteltuja päätöksiä. Henkilöstön jaksaminen. Stressiä ei voi välttää esimerkiksi vaalien alla, mutta sitä voi pyrkiä hallitsemaan.

What do you want to do ?

New mail

0 replies