Minna Minkkinen

Nimi: Minna Minkkinen

Mihin tehtävään ehdolla: Puolueen varapuheenjohtaja

Syntymävuosi: 1984

Koulutus/Ammatti: Sosionomi, lähihoitaja, tällä hetkellä töissä Tampereen kaupungilla lastensuojelussa

Kotipaikka: Tampere

Harrastukset: Kuntapolitiikka, järjestötyö, tapahtumien järjestäminen, retkeily ja äänikirjojen kuuntelu

Sivu https://www.facebook.com/minkkinenminna/

Oma puheenvuoroni:
Olen toisen kauden kaupunginvaltuutettu ja kaupunginhallituksen jäsen. Työurani olen tehnyt päihde- ja mielenterveyspalveluissa. Poliittinen ydinosaamiseni on sosiaali- ja terveyspolitiikassa, yhdenvertaisuuskysymyksissä ja liikuntapolitiikassa.

Näen työssäni ja kuntapolitiikassa toimiessani selvästi, että nyt on löydyttävä ratkaisut sekä ilmastonmuutoksen että eriarvoistumisen pysäyttämiseen. Vasemmistoliittoa tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan, jotta tehtävät ratkaisut ovat oikeudenmukaisia.

Vasemmistoliitto tavoittelee vaalivoittoja koko Suomessa ja voittojen saamiseksi tarvitaan piirijärjestöille ja paikallisosastoille erilaista tukea riippuen kunnasta ja piiristä. Voittoja on otettava kaikissa vaaleissa, ympäri maan.Haluan olla mukana antamassa oman panokseni Vasemmistoliiton vaalivoittoihin ja työhön paremman maailman puolesta.

What do you want to do ?

New mail