Mira-Veera Auer

Nimi:
Mira-Veera Auer

Mihin tehtävään ehdolla: Puoluevaltuuston puheenjohtaja, 1. ja 2. varapuheenjohtaja jos ei valita puheenjohtajaksi

Syntymävuosi: 1986

Koulutus/Ammatti: Palvelualojen pätkätyöläinen

Kotipaikka: Helsinki

Harrastukset: Lukeminen, kuntosali, lenkkeily lapsen kanssa

Blogi: https://blogit.kansanuutiset.fi/lahiolikka/

Oma puheenvuoroni:
Kasvava eriarvoistumiskehitys on se perimmäinen syy miksi olen lähtenyt mukaan politiikkaan. Se on myös syy miksi olen ehdolla puoluevaltuuston puheenjohtajaksi. Yksi vuotias lapseni ja avomies motivoivat paremman arjen puolesta taisteluun.

Olen aikaansaava, teen mitä lupaan ja otan selvää asioista. Minulla on laajat yhteistyöverkostot ja olen toiminut politiikassa-ja ay-liikkeessä jo 10 vuotta.

Vasemmistoliiton kannatuksen potentiaali ei toteudu osittain kankeiden järjestörakenteiden vuoksi. Antamalla kentälle tarvittavat välineet vaalivoittokulun jatkamiseen on meillä mahdollisuus helposti yli 15% kannatuksen puolueeksi. Puoluevaltuuston puheenjohtajana voin olla tekemässä puolueestamme entistä avoimempaa ja mahdollistavampaa puoluetta.

What do you want to do ?

New mail

1 reply

Trackbacks & Pingbacks