Justus Mollberg

Harrastukset: Sävellys, musiikki, pianon soitto
Kotisivu: https://musescore.com/user/30079475

Oma puheenvuoroni

Olen 28-vuotias Helsingissä syntynyt ja kasvanut kolmevuotiaan lapsen isä. Opiskelen teologiaa ja uskonnontutkimusta Helsingin yliopistossa. Tärkein harrastukseni on säveltäminen, mitä myös opiskelen Helsingin työväenopistossa. Työuraa olen tehnyt vuosina 2012-2019 Vasemmistoliiton eduskuntaryhmässä eri tehtävissä työskennellen muun muassa kuuden kansanedustajamme avustajana. Puolueen työtä ja päätöksentekoa vuosia hyvin läheltä seuranneena sekä työkokemukseni ansiosta pystyisin mielestäni tuomaan rakentavia näkökulmia puoluehallituksen työskentelyyn ja keskusteluun.

Mielestäni puoluehallituksen tärkein tehtävä tulevalla kaudella on puolueen hallitustyöskentelyn tukeminen. Puoluehallituksen tulee tehdä töitä, jotta Vasemmistoliiton hyviä tavoitteita köyhien aseman parantamiseksi ja ilmastonmuutoksen torjumiseksi saadaan näkyvästi läpi valtakunnanpolitiikassa aivan jokaisessa sellaisessa paikassa ja tilanteessa, jossa Vasemmistoliitto on mukana niistä neuvottelemassa. Jättämällä näkyvän kädenjäljen hallituksen päätöksentekoon sekä parantaessamme ihmisten arkea ansaitsemme ihmisten luottamuksen puolellemme myös tulevissa vaaleissa.

0 replies