Koulutukset

Sivusto päivittyy

Tälle sivustolle tullaan kokoamaan keskitetysti kaikki vasemmistoliiton sekä KSL-opintokeskuksen järjestämät eduskuntavaaleihin liittyvät koulutukset.

Eduskuntavaalien koulutukset yhteistyössä KSL-opintokeskuksen kanssa

Vasemmistoliitto järjestää yhdessä KSL-opintokeskuksen kanssa ehdokkaille, tukiryhmäläisille ja muille kampanjointiin osallistuville suunnattuja koulutuksia. Ensimmäiset koulutukset järjestetään syksyllä 2022 sekä uudelleen alkuvuodesta 2023. Näin pyrimme siihen, että jokainen ehdokas pääsee halutessaan koulutuksiin.

Suosittelemme kaikille ehdokkaillemme koulutuksiin osallistumista. Koulutuksien sisältöjä on päivitetty, joten ne ovat hyödyllisiä vaikka olisitkin käynyt saman tyyppisen koulutuksen aikaisemmin esimerkiksi kuntavaaleihin liittyen.

KSL-opintokeskuksen kanssa järjestettävien koulutusten lisäksi järjestämme poliittisiin asiakysymyksiin liittyviä koulutuksia myöhemmin. Myös puolueen piirijärjestöt järjestävät omia koulutuksiaan alueillaan.

Koulutusten aikataulu:

Koulutuksiin ilmottautuminen avautuu myöhemmin.

Syksy 2022:

8.9. Kampanjat tulille klo 17-20 (verkko, suunnattu sekä ehdokkaille, tukiryhmille että muuten vaalityössä mukana oleville)

13. ja 20.9. Some haltuun klo 17-20 (verkko, yksi koulutus, kaksi iltaa)

24.9. Somevideot ja tekstitys klo 9-16 (avoin koulutus, lähikoulutus Tampere https://www.ksl.fi/koulutukset/somevideointi-ja-tekstitys/ )

15.10 Visuaalisuutta viestintään Canvalla klo 9-16 (avoin koulutus, lähikoulutus Helsinki https://www.ksl.fi/koulutukset/visuaalisuutta-viestintaan-canvalla/ )

1.12. Kampanjat tulille klo 17-20 (verkko)

10.12 Eduskuntavaaliwebinaari klo 10-16 (verkko, ehdokkaille)