Ehdokasgalleriaan omien tietojen lisääminen ja niiden päivittäminen

Päivitä ehdokastietosi galleriaan tästä linkistä: https://asiointi.vaikutavasemmistossa.fi/

Tietoja voi päivittää myös myöhemmin ja vaihtaa esimerkiksi kuvan myöhemmin viralliseen vaalikuvaan.

Tässä vielä ohjeet kertauksena. Suosittelemme katsomaan ennen tietojen päivitystä yläpuolella olevan ohjevideon.

Huomioitavaa:

• Vaaligalleria päivittyy sykleittäin: Kuvat latautuvat palvelimelle näkyviin kerran vuorokaudessa yön aikana. Lisätyt ehdokkaat päivittyvät näkyville noin tunnin sisällä.
  • Täytäthän tietosi vaalikohtaisiin tietoihin. Sosiaalisen median tiedot lisätään ehdokastiedot välilehdeltä.
  • Ole yhteydessä ensin kunnallisjärjestön puheenjohtajaan ja sitten vaalityöntekijään, jos et löydy galleriasta
  • Kuvan tulisi olla suhteessa 5:6 jos et halua surureunoja
  • Vetoamme, että käytätte galleriassa ehdokaskuvianne. Näin galleria pysyy siistinä.

Ehdokkaan tiedot syötetään osoitteessa: https://asiointi.vaikutavasemmistossa.fi/

Tarvitset asiointiin sähköpostiosoitteen, joka on kirjattu jäsentietoihisi. Jos et ole varma sähköpostista, niin laita sähköpostia jasenasiat@vasemmistoliitto.fi

Ehdokastietojen päivittäminen:

Kirjautumisen jälkeen perustiedot välilehdeltä päivitetään ehdokkaan kuva galleriaa varten. Kuvan tulee olla  pystykuva, jottei galleria laita kuvaan ns. surureunoja. Katso viralliset ohjeet vaalikuvaan tästä. Älä lataa ehdokaskuvaksesi esimerkiksi vaakatasossa olevaa kuvaa. Suosittelemme käyttämään, jos mahdollista, virallista ehdokaskuvaa. Kuvat päivittyvät sivustolle kerran vuorokaudessa.

Suosittelemme ehdokastietojen syöttämisen yhteydessä katsomaan myös, että mm. ammattiliittonne, osoitteenne ja muut tiedot ovat ajantasalla. Perustietosivulla on myös kysymykset varainhankinnan (kalenteri, arvat) sekä tietojen käyttämisestä yhteistyökumppaneiden viestintään (esim. ammattiliiton viesti vasemmistolaisille liiton jäsenille). Näihin kysymyksiin on vastattava päivityksen yhteydessä.

Ehdokastiedoista voit päivittää ehdokasgalleriasta löytyvät tiedot, kuten linkit sosiaalisen median kanaviin sekä mahdollisille kotisivuillesi.

Vaalikohtaiset tiedot välilehdeltä voit lisätä vaalitilin numeron painamalla Kuntavaalit 2021 -kohdasta. Tälle sivustolle lisätään myös personoitu tervehdys lahjoittajille. Jokaisen tilinumeron palveluun lisänneen ehdokkaan tulee valmistautua tekemään vaalien jälkeen tilitys vaalikeräyksestä poliisille. Tästä tiedotamme vielä. Kaikissa vaalirahoitukseen liittyvistä kysymyksistä löydät vastauksia vaikutavasemmisto-sivustolta.

Kuntavaalit 2021– sivulta lisäät itsellesi myös arvon ja ammatin, sekä päivität tiedot kun olet täyttänyt ilmoitukset vaalirahoituksesta. Jokaisen Vasemmistoliiton ehdokkaan on syytä panostaa avoimuuteen vaalirahoituksen osalta.

Voit käydä tutustumassa vaaligalleriaan jo: https://vasemmisto.fi/ehdokkaat/?vaali=kuntavaalit-2021

Mikäli sinulla on videon katsomisen jälkeen ongelmia ole yhteydessä puoluetoimiston työntekijöihin.