VASEMMISTOLIITON WORDPRESS TEEMA EHDOKKAILLE JA AKTIIVEILLE

Vasemmistoliitto tarjoaa vuoden 2021 kuntavaaleihin ehdokkaille maksuttoman, puolueen graafisen ilmeen mukaisen WordPress -teeman. Teeman avulla voit rakentaa itsellesi yksinkertaisen, mutta tyylikkään ”käyntikorttisivun” verkkoon. Teeman kautta on myös mahdollista ylläpitää blogia.

Kun käytämme yhteistä teemaa, saamme puolueen ilmeelle näkyvyyttä ja yhtenäisyyttä. Teeman käyttöönottaminen on kohtuullisen helppoa ja päivittäminen vaivatonta: lue ohjeistus täältä.

Teema on puoluetoimiston ehdokkaille tarjoama palvelu. Ketään ei velvoiteta ottamaan teemaa käyttöön, vaan voitte jatkossakin päivittää jo olemassa olevia sivujanne tai rakentaa sivunne muita työkaluja käyttäen!

Tarvitset itsellesi teemaan varten WordPress -yhteensopivan webhotellin. Yhteensopivia palveluntarjoajia löytyy useita, niin Suomesta kuin ulkomailta. Löydät näitä hakusanoilla wordpresswebhotelli.  Kun olet hankkinut yhteensopivan webhotellin, pääset asentamaan teemaa. Lataa teema täältä.

Suosittelemme, että asennat teeman uuteen WordPress -asennukseen, mutta voit myös asentaa sen olemassa olevan asennuksen päälle. Huomioithan, että tämän kautta saattaa tulla enemmän hienosäätöä sivun hallinnan puolesta asennuksen yhteydessä. Ota tällöin varmuuskopiot vanhasta sivustasi ennen asennuksen aloittamista!

Esimerkki sivun löydät täältä: