Järjestöjen vaalitavoitteet

Tältä sivulta löydät puoluetoimiston esiin nostamia järjestöjen tuottamia kuntavaalitavoitteita. Kaikki meille lähetetyt kuntavaalitavoitteet löydät tästä drive-kansiosta.

Järjestöjen edustajat voivat lähettää omia kuntavaalitavoitteitaan osoitteeseen antti.saarelainen(ät)vasemmistoliitto.fi.

SOSTEn kuntavaalitavoitteet

Kuntia ja sosiaali- ja terveysjärjestöjä yhdistää yhteinen tavoite, ihmisten hyvinvointi. Kuulemalla, tukemalla ja ottamalla järjestöt mukaan valmisteluun kunnissa, yhteinen tavoite saavutetaan ja kaikkien hyvinvointi vahvistuu.

Tutustu tavoitteisiin verkkosivuilla. Lataa tavoitteet pdf-tiedostona.

WWF:n tavoitteet kuntavaaleissa 2021

Tavoitteenamme on tukea kuntien siirtymää kohti fossiilivapaata ja luontopositiivista tulevaisuutta. Arjen kestävyysmurros tapahtuu kunnissa!

WWF:n kuntavaalikärjet:
• Ruoka
• Metsät
• Vesistöt ja vaelluskalat
• Energiatehokkuus ja energiavalinnat
• Ympäristökasvatus

Lue lisää tavoitteista: kuntavaalitavoitteet ja ehdokkaiden työkalupakki.

Partion kuntavaalitavoitteet

Partiolaiset rakentavat yhdessä parempaa maailmaa ja haluamme jättää maailman parempana kuin sen löysimme. Olemme koonneet partiolle tärkeät asiat kuntavaaleissa partioehdokkaat.fi sivuille.

Tärkeitä teemoja partiolaisille ovat:

• Harrastaminen – Jokaiselle nuorelle mahdollisuus mieleiseen harrastukseen
  • Nuorten osallisuus – Kunnat kuuntelevat nuoria päätöksenteossa
  • Ympäristö, luonto ja ilmasto – jokaiselle nuorelle mahdollisuus luontosuhteeseen
Partioehdokkaat kuntavaaleissa

Kuntavaaleissa ehdolla olevat voivat nyt ilmoittautua Partioehdokkaat.fi sivuille partioehdokkaaksi, jos partiolaisten tavoitteet tuntuvat sopivilta. Ilmoittautuminen tapahtuu tämän linkin kautta https://www.partio.fi/nyt/partioehdokkaat/vaikuttamisen-paikat/kuntavaalit/ilmoittaudu-partioehdokkaaksi/

Lataa tavoitteet pdf-tiedostona.