Kohtaaminen turuilla ja toreilla

Miten aloittaisin luontevan keskustelun telttatapahtumassa?  Kuinka houkuttelisin uusia toimijoita mukaan osaston ja vasemmiston toimintaan?

Osastojen toiminnassa kohdataan paljon ihmisiä tapahtumissa, vaalityössä ja kokouksissa. Jäsenet toimivat eri tilaisuuksissa osastonsa ja puolueen edustajina. Näissä tilaisuuksissa pääsee usein keskustelemaan uusien ihmisten kanssa, pitämään puheita tai olemaan muuten esillä. Kohtaamiseen liittyy myös haasteita ja jännityksiä – tämän koulutuksen tarkoitus on avata näitä asioita yhdessä järjestötyön näkökulmasta.

Tavoite on löytää varmuutta erilaisiin tilanteisiin ja hyviä lähestymistapoja uusiin kohtaamisiin. Koulutus tuo keinoja esiintymistilanteessa jännityksen tunnistamiseen ja hallintaan. Koulutuksessa pääset myös miettimään omaa rooliasi yhdistyksen edustajana ja asioiden esiin tuojana.

Koulutus toteutetaan 4 tunnin kokonaisuutena iltaisin tai osana muuta osaston tapahtumapäivää. Sitä on mahdollisuus muokata osaston tarpeisiin ajallisesti ja eri sisältöjä painottaen.

Koulutuksen voi tilata KSL-opintokeskuksesta. Lue lisää koulutusten sopimisesta infosivulta.