Hyvä tietää

KOKOUSINFO PALVELEE PUOLUEKOKOUSVÄKEÄ Opiskelijapalveluiden luona sijaitsevan Helpdeskin vieressä kokouksen aikana.

KOKOUSATERIAT JA -KAHVIT tarjoillaan ravintola Skenessä ja Café Agorassa. Pyydämme kokousvieraita ystävällisesti nauttimaan ateriat ja kahvit niille järjestetyissä tiloissa. Cafe Agora tarjoilee kokouksen ajan kahvia ja hedelmiä keskeytyksettä. Ethän vie kokoussaliin kahvikuppeja.

RUOAN JA KAHVIN saa esittämällä puoluekokousedustaja-, kutsuvieras-, seuraaja- tai työntekijä-/talkoolainen-nimilappua.

KOKOUSPAIKALLA TOIMII ILMAINEN SAMKin tarjoama verkko. Verkon nimi on SAMK-GUEST, vierailijatunnus on vasemmistoliitto ja salasana puoluekokous22.

ENSIAVUSTA KOKOUKSEN AIKANA vastaa SPR. Ensiapu sijaitsee terveydenhoitajien huoneessa B138.

HILJAINEN TILA SIJAITSEE 2. kerroksessa huoneessa A251. Seuraa opasteita ensimmäisestä kerroksesta.

PUOLUEKOKOUSEDUSTAJAT ISTUVAT SALISSA piireittäin. Rivit ja istuinpaikat on numeroitu. Kokousedustajien istumapaikat on listattu ilmoittautumisen yhteydessä jaetussa paperissa. Pidäthän ystävällisesti matkapuhelimen äänettömänä kokoussalissa.

VASEMMISTOLIITTO SUOSII KAIKISSA hankinnoissaan eettisiä, ekologisia ja kierrätettäviä materiaaleja. Puoluekokouksessa tarjoiltavat ateriat ovat lähiruokapainotteisia. Aterioiden ja kahvin ruokalinjastot sijaitsevat Café Agorassa ja ravintola Skenessä. Vegaaninen linjasto sijaitsee ravintola Skenessä. Toivomme, että nautitte olostanne kokouksessa!

SOME-HASHTAGIT OVAT #VASEMMISTO JA #PUOLUEKOKOUS, joita käytetään yhdessä. Kuvien ja tunnelmien jakaminen kokouksen aikana lisää näkyvyyttämme
sosiaalisessa mediassa. Sometetaan siis ahkerasti!

KOKOUSTA VOI SEURATA suorana lähetyksenä osoitteessa www.vasemmisto.fi/live

K-SUPERMARKET KAMPUS SIJAITSEE samassa rakennuksessa. Sisäänkäynti kauppaan sijaitsee parkkipaikan puolella, lähellä Kampuksen pääsisäänkäyntiä. Aukioloajat: pe klo 7.30-23, la klo 8-23, su klo 10-23.

KAMPUKSEN APTEEKKI SIJAITSEE samassa rakennuksessa. Sisäänkäynti apteekkiin sijaitsee parkkipaikan puolella, lähellä Kampuksen pääsisäänkäyntiä. Aukioloajat: pe klo 9-17, la klo 9-15, su suljettu. Apteekin henkilökunnan tavoitat numerosta 02 633 2213.