Kaikille! -bileiden info ehdokkaille ja tukiryhmäläisille

Osana vasemmiston vaalikampanjaa järjestetään Helsingissä, Tampereella ja Jyväskylässä Kaikille! -vaalibileet. Näiden on tarkoitus olla mahdollisimman matalan kynnyksen bileitä ja tunnelmaa kohottavia juhlia. Bileissä on artisteja ja Lin pitämä puhe. Tämän lisäksi ohjelmassa on Mia Haglundin ja Taija Roihan vetämää puheohjelmaa, mahdollisten kulttuurijulkkisten haastatteluja sekä teidän eduskuntavaaliehdokkaiden esittelyjä.

Teitä toivomme tukiryhmienne kanssa paikalle! Pääsette esittäytymään illan alussa klo 19.30 ja tapaamaan äänestäjiä. Jokaiselle teistä Mia ja Taija esittävät yhden kysymyksen, jonka saatte näin etukäteen päättää itse. Aikaa kysymykseen vastaamiseen on noin minuutti. Ilmoittauduthan esittäytymään oman alueesi bileisiin 17.3. mennessä ja kirjoita haluamasi kysymys tähän lomakkeeseen.

Helsingin bileissä esittäytyminen on Helsingin ja Uudenmaan ehdokkaille, Jyväskylän bileissä Keski-Suomen ehdokkaille ja Tampereen bileissä Pirkanmaan ehdokkaille. Olette tervetulleita bileisiin, vaikka ne eivät olisi omassa vaalipiirissänne. Mikäli haluatte myös esittäytyä, merkitkää lomakkeeseen tällöinkin vaalipiirinne. Vahvistamme mahdollisuutenne esittäytyä ennen bileitä. Matkakuluja emme kuitenkaan pysty kattamaan.

Tarvitsemme lisäksi apua bileiden järjestämisessä, jonka takia toivomme, että voisitte kysyä tukiryhmäläisistänne vapaaehtoisia auttamaan. Pyytäkää heitä olemaan joko suoraan yhteydessä vapaaehtoistoiminnan koordinaattoriin Lauri Linnaan ( 0400 403 506) tai täyttämään tämä lomake.

Näytetään yhdessä, että meillä on paras meno ja bileet, jonne haluaa tulla vaikka ei olisi ennen edes vasemmistoliittoa äänestänyt!

Osallistukaa Kaikille! -bileiden Facebook-tapahtumiin ja kutsukaa kaverinne mukaan:

30.3. The Circus, Helsinki: http://bit.ly/kaikille-helsinki
5.4. Yo-talo, Tampere: http://bit.ly/kaikille-tampere