Vuoden valtuustoryhmä

Onko teidän valtuustoryhmällä erityisen hyvä meininki? Oletteko saaneet tällä valtuustokaudella merkittäviä voittoja politiikan parissa?

Haluamme palkita vasemmistoristeilyllä onnistuneita valtuustotyön sankareita ja pyydämme 6.1.2023 mennessä vinkkejä erityisen hyvin yhteen pelaavista ja vaikuttavista valtuustoryhmistä. Palkitsemme parhaan valtuustoryhmän 14.-15.2023 200 euron lahjakortilla vasemmistoliiton verkkokauppaan. Palkitseminen tapahtuu vasemmistoristeilyllä.

Onnistumisen kriteerejä on monenlaisia: arvostamme niin hyvää yhteispeliä, neuvottelutaitoa, kuin myös voittoja kuntapolitiikan kiemuroissa.

Pyydämmekin teiltä ehdotuksia vuoden valtuustoryhmäksi! Onko teidän kunnasanne erityisen hyvä meininki ja poliitikan suuntaan on pystytty vaikuttamaan?

Kilpailuun voivat osallistua kaikki vasemmistoliiton valtuustoryhmät riippumatta ryhmän koosta. Voit ehdottaa omaa tai naapurikunnan valtuustoryhmää kilpailuun!

Tällä kertaa arvioimme valtuustotyötä koko edenneen valtuustokauden ajalta. Kilpailun arvovaltaisena raatina toimii vasemmistoliiton Kuntaliiton valtuustoryhmä, johon kuuluu mm. apulaispormestari Paavo Arhinmäki.