Me Vasemmistossa -perehdytys

Perehdytys sopii puolueen jäsenille, jotka ovat ehtineet osallistumaan puolueen toimintaan tai esimerkiksi paikallisyhdistyksen hallintoon tai ovat kiinnostuneita syventämään omaa puolueosaamistaan ja rooliaan vasemmistoyhteisössä. Perehdytyksessä luodaan katsaus viestintään, toiminnan organisointiin sekä vaaleihin erityisesti ehdokasasettelun näkökulmasta. Tämän lisäksi perehdytään vasemmistoyhdistyksen hallintoon ja erityisesti siihen, miten sitä voisi sujuvoittaa.

Perehdytykset järjestetään etänä, MS Teams -alustalla. Linkki lähetetään tämän lomakkeen täyttäneille.

Perehdytyksen sisältö:
– Ulkoinen viestintä
– Sisäinen viestintä / jäsenviestintä
– Tapahtumajärjestäminen toiminnan keskiössä – syventävä katsaus
– Ehdokasasettelu ja tukiryhmien merkitys ehdokkaille
– Puoluetoimintaa ohjaa säännöt
– Kokoustaminen ja jatkuvan päätöksenteon malli
– Toimintaryhmät

Ensimmäinen Me Vasemmistossa -perehdytys järjestettiin 25.9. Verkkotilaisuuteen osallistui yli 200 puolueen toiminnasta kiinnostunutta jäsentä. Kiitos kaikille mielenkiinnosta!

***HUOM! Minä Vasemmistossa -perehdytys järjestetään seuraavan kerran keväällä 2025 ja Me Vasemmistossa -perehdytys syksyllä 2025! Lähetämme kutsun kaikille puolueen jäsenille, joten tarkkaile postiasi! ***

Lataa tästä perehdytyksen aineisto PowerPoint -tiedostona

Lataa tästä perehdytyksen aineisto .pdf -tiedostona